Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.01.2010 00:57 - Разкъсвам се!
Автор: someonelovesyou Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1548 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 17.01.2010 01:00



Толкова ми е тежко.. толкова много.. в този момент...
Не мога да задържа сълзите си, разкъсвам се, имам чувсвото, на хиляди парченца...
И сега е различно.
Разкъсвам с, защото нещо си отива... нещо, за което живях с надежда толкова дълго време...
Защо? Защо отново ми се случва? Защо се повтаря? Тази болка, тази сила... Толкова ли много искам? Толкова ли исках? Просто да бъда щастлива...
Тази силна обич, привързаността, тази любов.. чувството, силата, която имах към Него... усещам я,че си отива. А не искам, не желая да я пускам!
Имам чувството, че ще се разминем едва, колкото и да не искам това...
Едва!
Усещам, че го губя. Не Него, а това, което е вътре в мене...
Отива си... забравям, спирам да усещам, а не искам да е така.
Боря се със себе си, да запазя всичко, което имах вътре в мен, но е трудно.
Не искам да си отива! Защото отиде ли си веднъж, там остава, в миналото!
Страх ме е, много!
Зная какво искам! Искам Него, искам да стигна до Него.
Но забравям, не чувствам, не усещам...
Сълзите ме парят, сърцето ми се свива и боли, а буцата в гърлото спира... въдухът ми... Въздухът!
Ах, как не искам!
Толкова силна нужда имам от Него сега... да го чуя, да усетя присъствието му, да го прегърна, толкова много!
Само това е нужно в този момент. Без това,просто усещам - чувството бяга. Да! Бяга...
Обичам го! Обичам го! Никога не му го казах! Липсва ми!
Не съм спирала да мисля за него, просто спрях да го показвам...
Толкова се боря... със себе си, със сърцето си, с ума си, с разума.
А струва ли си?
Струва ли си?
За да стигна до Него...


Тагове:   обичам,   сърце,   Него,   чувство,


Гласувай:
1



1. jabalka - . . . "Усилията винаги, си з...
19.06.2013 03:45
..."Усилията винаги, си заслужават"- с почитания Стела! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: someonelovesyou
Категория: Лични дневници
Прочетен: 15128
Постинги: 2
Коментари: 3
Гласове: 33
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930